poniedziałek, 15 czerwca 2015

Owsiane ciateczka z makiem

Ostatnimi dniami ciasteczka goszczą u mnie bardzo często, nawał nauki zmusza mnie do przygotowania słodkich, zdrowych przekąsek, które dadzą mi dużo energii.
(taka wymówka ;))
Dlatego też, zapraszam wszystkich do wypróbowania przepisu, a zapewniam, że szybko będą znikać z talerza ;) 
Ciacha są mocno chrupiące, zdrowe, pożywne i zawierają tylko niewielką ilość masła. 
Oczywiście przepis bardzo prosty w wykonaniu :) 
Częstujcie się <3

Potrzebujesz:
  • 1/2 szklanki płatków owsianych
  • 1/4 szklanki płatków żytnich
  • 1 łyżka mąki kukurydzianej
  • 5 łyżek maku
  • 3 łyżki brązowego cukru
  • 2 łyżki masła
  • 1 jajko
Przygotowanie:
1. Płatki krótko zblendować. Dodać resztę składników. Wymieszać.

2. Na wyłożonej papierem blasze układać uformowane ciastka 
(ja wałkowałam i wykrajałam krążki- uwaga: ciasto będzie się kruszyć) 

3. Piec w 160 stopniach C przez około 17-20 min. (do złotego koloru)

Smacznego !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz