piątek, 22 maja 2015

Jajecznica na rukoli

Dzisiejszą inspiracją dla Was są kanapki z jajecznicą. 
Nie wiem jak Wy, ale mi zwykła jajecznica znudziła się już baaaardzo dawno temu...
 ( Co nie zmienia faktu, że nadal ją uwielbiam) Dlatego zawsze staram się jakoś urozmaicać jej wersję. 
Dzisiaj proponuję kilka prostych w wykonaniu kanapek. Podobny przepis z farszem szpinakowym znajdziecie o- tutaj !. ;)
Ps. w końcu kupiłam nową ładowarkę, do mojego fantastycznego aparatu i zdjęcia wyglądają o nieeeebo lepiej ! <3 <szczęście mogą dać nawet takie małe rzeczy ;) >

Potrzebujesz:(4 kanapki)
  • cztery kromki chleba razowego (u mnie tost razowy)
  • 3 jajka
  • 2 łyżki mleka
  • garść świeżego, młodego szczypiorku
  • 3-4 czarne oliwki / mogą być zielone
  • dwie garści umytej i osuszonej rukoli
  • odrobina soli ( ja nie dodaję )
  • opcjonalnie: plaster sera żółtego, plaster pieczeni domowej / inne np. wędzony łosoś, 

Przygotowanie:
1. Na małej patelni rozgrzać odrobinę oleju. Wbić jajka. Dodać mleko i odrobinę soli (wedle uznania). Mieszać na bardzo małym ogniu do ścięcia się jajek.(Jajka powinny mieć konsystencję kremową)

2. Chleb wrzucić do tostera, aż będzie przyjemnie chrupki.

3. Układać na kromkach rukolę i jajecznicę. Ozdobić pokrojonymi oliwkami i szczypiorkiem.
Na kolejnej, ułożyć plaster sera/pieczeni bądź szynki, nastepnie rukolę, jajecznicę i ponownie rukolę. Posypać szczypiorkiem. 

4. Podać bliskiej Ci osobie i cieszyć się, że jej smakuje ;) 

Victor-mi vida, gracias que a ti te gusta todo lo que te preparo <3 


Tost z rukolą, jajecznicą i oliwkami

Tost z żółtym serem, jajecznicą i rukolą

Tost z domową pieczoną łopatką,  rukolą i jajecznicą 
 Smacznego !! :)

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny pomysł na odświeżenie starej, poczciwej jajecznicy!
    Pozdrawiam :-)
    sniadanieubasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń