wtorek, 17 listopada 2015

Sałatka z rybką w musztardzie- czyli opcja dla zabieganych

Dzisiejszą propozycją jest mało pracochłonna sałatka z rybą w sosie musztardowym. 
Świetny pomysł dla zabieganych. Dzisiaj sklepy oferują wiele bardzo dobrych jakościowo produktów i nie obawiajmy się z nich korzystać- mam tu na myśli różnego rodzaju ryby z "puszki". Oczywiście zachęcam do "rzucenia okiem" na skład, czasem cena przeraża, a skład nie zachwyca. 
Ja kupiłam gotowy płat ryby w sosie musztardowym.
Jeżeli macie więcej czasu, warto poeksperymentować i samemu przygotować rybę i sos :) 
Sałatka jest przepyszna ! Tym razem zagościła na talerzu Viv (z dodatkową porcją makaronu smakowego) 
Zachęcam ! 

Potrzebujesz: (1 porcja)
  • garść (ugotowanego wcześniej) makaronu smakowego (u mnie szpinak i pomidor)
  • dwie garści umytej i osuszonej rukoli
  • 50g fasolki szparagowej zielonej ciętej ( u mnie też z puszki) 
  • 1 puszka ryby w sosie musztardowym (lub innej)
Przygotowanie:
1. Makaron i warzywa ułożyć w naczyniu. Wyłożyć rybę i polać sosem. 

Gotowe ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz