piątek, 10 kwietnia 2015

A po co i na co ?

Zainspirowana postanowiłam podzielić się z Wami moimi pomysłami na dzień. ;) 
Mam na imię Karolina, wszyscy jednak wołają na mnie Karola- podobno miałam być chłopcem... 

Od - nie pamiętam już nawet kiedy - mam fioła na punkcie zdrowego odżywiania się. 

Fitness, zumba, siłownia, zdrowie jedzonko (najlepiej z ogródka) no i oczywiście .... bieganie ! <3 

Postanowiłam też zrobić maleńką konkurencję drogiej koleżance Kasi, która prowadzi bloga o gotowaniu. Również postaram się zamieszczać zdrowe, - chociaż czasami zrobimy Dzień Dziecka - i smaczne przepisy, a może raczej inspiracje :) 


Chodzi o to, aby jak najwięcej ludzi pokochało siebie ! Dzisiaj zapominamy o tym co jest najważniejsze, zapominamy o naszym zdrowiu, o wartościach i niestety o szacunku do drugiego człowieka, jak również do samego siebie. Dlatego też, wszystkich tych, których tematyka nie interesuje, bądź czują się zawiedzeni, zniesmaczeni i temu podobne, serdecznie zapraszam do zapoznania się z funkcją małego białego krzyżyka na czerwonym tle, który znajdziecie w prawym, górnym rogu . ;) 


no nic, pozostaje mi tylko życzyć sobie powodzenia i wytrwałości!  Mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować :D 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz