piątek, 10 kwietnia 2015

bomba witaminowa ! koktail z jagodami


Z okazji tak pięknej pogody postanowiłam zrobić równie coś pięknego i przygotowałam przepyszny koktajl. 
Oczywiście nie mogło zabraknąć szpinaku... ponieważ jakieś szympansy zjadły mi banany..użyłam jagód leśnych- pozostałości z tamtego lata :) Owszem, szkoda, że mrożone, ale zawsze trzeba szukać plusów- otóż dzięki temu koktajl był bardziej zmrożony i orzeźwiający :) Soku z pomarańczy nigdy nie używałam, zainspirowała mnie Kasia (PaniKawkuchni) ;)





Potrzebujesz:
  • dwie garści szpinaku baby
  • 1 pomarańczę
  • garść jagód leśnych
  • pół szklanki kefiru / jogurtu naturalnego / maślanki


Czas przygotowania: 5 minut ;) 



Szpinak zawsze moczę przez chwilę. Wyciskam sok z pomarańczy (razem z soczystym miąższem) , dodaję szpinak, jagody i kefir. 





Wszystko blendujemy i pijemy ! :D 

Smacznego ! :)



Szklanka takiego soku dostarcza nam ogromną ilosć niezbędnych witamin oraz ... poprawia samopoczucie ! :) Pijmy go codziennie ! To zdrowy nawyk <3 

1 komentarz:

  1. OD DZISIAJ CODZIENNIE PRZYGOTUJĘ I NA PEWNO LEPIEJ SIĘ POCZUJĘ

    OdpowiedzUsuń